Thursday 31 January 2013

Perancangan Kafir DAP Dalam PRU ke 13


Marilah kita renungkan dan fikirkan bersama demi masa depan anak keturunan kita. Tolong sebarkan jihad kita ini kpd semua umat Islam tanahair akn perancangan kafir DAP yg cukup membimbangkan kita dalam PRU13 ini.


Mohamed Razali Bin Abd Rahman

Beliau adalah bekas Setiausaha DAP dan Timbalan Ketua Pemuda DAP. Beliau keluar DAP, atas kesedaran beliau di atas perjuangan PARTI DAP yg mempunyai niat jahat kepada Agama kita iaitu ISLAM.

Ini dapat dibuktikan, beliau pernah tinggal di gereja selama 2 minggu dan pada ketika itu, Paderi Marine, warga USA telah berada di Malaysia selama 5 tahun untuk mengkristiankan orang Islam di Malaysia.

Setiap minggu sekurang-kurangnya 2 orang telah dimurtadkan. Di atas kesedarannya sendiri mendapati bahawa DAP paling benci kepada bangsa Melayu beragama Islam dan Raja-Raja Melayu. DAP juga berniat jahat untuk menukar perlembagaan Islam kepada Perlembagaan Kristian.

Seorang pemimpin kanan DAP pernah didalam ucapannya mengatakan :-
 “We must make sure christian become official religion in Malaysia and we make sure that the next prime minister is christian”

Berikutan daripada peristiwa itu, Razali telah pergi ke balai polis untuk membuat laporan polis tentang isu ini. Dalam masa yang sama Mat Sabu mengarahkannya supaya menarik balik laporan yag dibuatnya itu.

Guan Eng pernah menawarkan kepadanya kemewahan dunia iaitu :-
 “Guan Eng menawarkan RM 1 Juta dan bercuti di Melbourne dan minta dia menarik balik laporan polis”.

Paderi di tempat kerja isterinya juga membuat tawaran yg lumayan untuk menarik balik laporan polis..

Di bawah ini adalah rancangan besar DAP, yang telah diberitahu oleh Mohamed Razali Bin Abd. Rahman:-

Ini dikatakan sendiri oleh seorang BEKAS Setiausaha Sulit Timbalan Ketua DAP Pulau Pinang, En. Mohamed Razali Bin Abd. Rahman “Perancangan Kotor DAP Jika Menawan Putrajaya”

1)   Kristian ganti Islam sebagai Agama rasmi.
2)   Mewujudkan Republik Malaysia.
3) Rejimen Askar Melayu Diraja akan dibubar kerana dominasi untuk orang Melayu sahaja
4)   Hak Melayu dibatalkan melalui pindaan Artikel 151
5) Institusi Raja-Raja Melayu dan Sistem Raja Berperlembagaan akan dimansuhkan/dihapuskan
6)     Bukan Melayu jadi Yang di-Pertua Pulau Pinang.
7)   Azan tidak dibenarkan berkumandang di luar masjid/ Laungan azan tidak dibenarkan waktu subuh (Di Penang sekarang ada arahan diminta perlahankan.) kerana azan mengganggu Cina hendak tido dipagi hari.
8) Pertandingan Tilawah Al-Quran juga akan dihapuskan.Kerana membazir duit rakyat dan negara Arab pun tidak buat pertandingan sebegini.
9)     Badan NGO berteraskan perjuangan org Melayu akn dibubarkan. NGO Melayu seperti PEKIDA dan PERKASA diklasifikasi sebagai penganas.
10)   Majlis Agama Islam Negeri dan Persekutuan diganti dengan Majlis antara Agama.
11)  Mahkamah Syariah dibubar, Mahkamah Sivil dikekalkan.
12)  Perkahwinan campuran akan digalakkan. Insentif RM5,000 untuk kahwin campur bagi hapuskan etnik Melayu.
13)     Bahasa Inggeris ganti bahasa Melayu sebagai bahasa rasmi. Subjek Inggeris akan dijadikan bahasa rasmi. Bahasa kedua adalah mandarin. (Bagi DAP, bahasa melayu tidak ada kelas/qualiti)
14)     Subjek Agama Islam dibatal di sekolah kerana bersifat keagamaan. Mata pelajaran agama Islam akan dimansuhkan di sekolah. Nak belajar hanya di masjid/surau. Sekiranya orang Melayu nak juga diajar di sekolah, subjek Kristian, Hindu, Buddha juga kena diajarkan di sekolah.
15)    Ketua Parti Komunis, Chin Peng akan diampunkan dan dibenarkan balik semula ke Malaysia dan diberi gelaran Tun. Nga dan Ngeh adalah anak saudara Chin Peng.
16)       MARA dibubarkan kerana hanya membantu Melayu.
17)       Felda, Felcra, Risda disertai bukan Melayu.
18)      Wang Zakat dan Tabung Haji boleh diguna bangsa lain.
19)        GLC diterajui bangsa Cina dan bantu semua kaum. Syarikat GLC akan diterajui oleh orang bukan Melayu. Bagi DAP orang Melayu tidak bijak berniaga hanya orang Cina yg terbaik dalam ekonomi.
20)     Ketua Panglima Angkatan Tentera & Ketua Polis Negara akan dilantik dari kalangan orang bukan Melayu terutama sekali dari bangsa Cina.
21)          3 agensi akan ditutup BTN, KEMAS Dan MKN
22)          Kedutaan Israel akan diwujudkan di Malaysia
23)       Semua dasar ekonomi membantu Melayu dibatalkan serta merta.
24)        Anak yg baru lahir tidak semestinya agama Islam, sehinggalah anak itu berumur 18 tahun, barulah mereka pilih agama mereka secara mutlak.
25)      Kakitangan kerajaan dari kalangan Melayu akan dikurangkan terutamanya Kementerian Pelajaran kerana mahu membawa masuk lebih ramai orang Cina & India
26)       Lagu Negaraku akan diubahsuaikan.Di PRN Sarawak lalu ada dinyanyikan lagu Negaraku & bendera baru Malaysia juga sudah ada hanya tunggu menang sahaja ke Putrajaya dan tubuhkan negara republik.
27)        Good Friday dan Easter Day akan jadi cuti wajib Malaysia untuk memuliakan hari besar Kristian.
28)        DAP dapat 300 Juta USD diberikan oleh yahudi dan duit diparking di bank Singapura sementara waktu standby untuk PRU13 ini.

No comments:

Post a Comment

Sebarang pandangan dan komentar tidak semestinya melambangkan pendirian dan sikap Jakamas. Anda bertanggungjawab sepenuhnya di atas komen anda terhadap sebarang pandangan dan komentar yang diutarakan.