Monday 4 February 2013

Perhatian : Ayah yang hilang






MINTA BANTUAN KEKAWAN FB SEMUA
Hazira Yusof
7 hours ago via mobiLE

Assalamualaikum.. Saya meminta jasa baik semua kawan-kawan saya di facebook untuk sama membantu saya mencari ayah saya. Jika anda terjumpa lelaki dalam lingkungan 80 tahun bernama M Yusof bin Haji Omar. Beliau kali terakhir dilihat di Kg Laksamana, Selayang semalam pada 2/2/2013 memakai baju kemeja merah kotak2, memakai seluar coklat cair, bercermin mata dan berkopiah. Berkemungkinan masih berada di KL/ selangor. Beliau menaiki motor Suzuki WTK2587. Beliau mempunyai Alzheimer dan dikhuatiri tidak berjumpa jalan pulang. Jika ditemui tolong bawa ke balai polis atau hubungi saya Hazira di 0129916605.. kerjasama anda amatlah dihargai. Semoga Allah memberkati anda semua.

Do share this... thanks..

No comments:

Post a Comment

Sebarang pandangan dan komentar tidak semestinya melambangkan pendirian dan sikap Jakamas. Anda bertanggungjawab sepenuhnya di atas komen anda terhadap sebarang pandangan dan komentar yang diutarakan.