Monday 25 February 2013

Siapakah yang dijangkiti HIV positif?




Seorang ahli politik berprofil  tinggi adalah pengidap HIV positif!



Hanya orang kaya mampu membeli 3 dalam 1 koktel dadah untuk menahan penularan HIV dan AIDS!

Dia dijangkiti dengan HIV positif sejak 14 tahun yang lalu! Adalah dinasihati bagi setiap lelaki dan wanita yang pernah berjabat salam dengan pemimpin ini supaya mengadakan pemeriksaan kesihatan.

Penulis tidak akan menyebut nama ahli politik ini, tetapi HIV yang di deritai oleh ahli politik ini terpaksa bertahan dengan mengambil satu koktel HIV sangat mahal 3-dalam-1 salmon pil berwarna dipanggil Atripla pada kos yang USD $ 1,150.00 (kira-kira RM3588 sebulan) selama 30 hari bekalan.

Hanya orang kaya mampu untuk mempunyai kemewahan membeli dan membayar amaun itu untuk bekalan setiap bulan.

Ahli politik ini juga enggan memberikan sampel darahnya untuk siasatan polis yang mendakwa kerajaan akan mencemarkan jarum dengan virus AIDS yang akan menjangkiti darahnya.

Ironinya bahawa sebab sebenar beliau menolak adalah untuk menyembunyikan hakikat bahawa darah beliau sudah tercemar dan dijangkiti HIV positif. 

Sumber memberitahu penulis dia mendapat bekalan melalui FedEx dari Amerika Syarikat dan dihantar ke rumah.

Sejak sekian lama rahsia ini di simpan dan penulis tidak mahu kongsi cerita ini, tapi kerana dendam dan kemarahan orang ini boleh meruntuhkan negara maka penulis berharap dengan pendedahan ini kita boleh sesuatu nafaat darinya. Amat malang dia menyalahkan semua orang walhal apa yang dialaminya sekarang adalah hasil perbuatannya sendiri.

Saya berharap mereka yang menyembah membuta tuli manusia ini berfikir semula menjelang PRU13. 

Barangkali Majlis Syura PAS yang bermesyuarat minggu lalu sudah mengetahui cerita ini, sebab itulah mereka nampak GELABAH sejak akhir-akhir ini .

Baca lanjut artikel Inggeris di sini [Klik Di Sini].

No comments:

Post a Comment

Sebarang pandangan dan komentar tidak semestinya melambangkan pendirian dan sikap Jakamas. Anda bertanggungjawab sepenuhnya di atas komen anda terhadap sebarang pandangan dan komentar yang diutarakan.